mandag den 10. juni 2013

Tidelig sommer og de første blomster



Det kan ikke gå hurtigt nok, det der med blomster! Selvom  jeg synes det går alt for langsomt, så kommer der så småt nogle blomster, som indikerer at sommerferien er lige om lidt.




Pink ranunkel





Denne, som jeg fejlagtigt troede var en nicotiana, viser sig at være noget jeg ikke engang vidste jeg havde. Jeg ved faktisk ikke hvad dette er for en staude.




Hvis du kender navnet på denne 60-70 cm høje plante, så er jeg meget interesseret i at vide det!




Orange ranunkel på nippet til at springe ud.




Lavendel




Akeleje




Blomst af blåbær




Agurkeblomst - det er tydeligt, når man ser på blomsterne, at agurk er i familie med courgette og græskar.




Tomatblomster




Disse hvide blomster kender jeg ikke navnet på. De er bare dukket op i min have, og de er ganske velkomne!




Blomst af timian

Ingen kommentarer:

Send en kommentar